Suzuki isi dezvolta portofoliul de modele cu cea mai mare berlina a gamei, noul Kizashi.

Suzuki KizashiGama Suzuki este formata in principal din modele mici, de oras si din modele 4x4, tot de dimensiuni reduse. Pe asta a mizat Suzuki pana acum si se pare ca strategia a dat roade. Niponii schimba insa tactica si intra in segmentul berlinelor medii cu noul model Kizashi, vrand sa isi faca loc printre numele grele ale segmentului (Opel Insignia, Ford Mondeo, VW Passat). Comparatia nu este deplasata, pentru ca, chiar daca este primul model din acest segment pentru Suzuki, in vremurile moderne, niponii afirma ca Kizashi (numele va fi universal) provoaca cele mai bine construite modele de clasa medie. In comunicatul de presa Suzuki spune chiar "sport sedan" referitor la Kizashi si nu este doar o expresie, o demonstreaza propulsorul de debut.

Suzuki KizashiStilul noului Kizashi este descris ca fiind unul european de catre constructor, dar se observa si impletirea cu liniile tipice modelelor japoneze. Oricum, Kizashi a fost facut pentru a-i tenta pe europeni si chiar o va face cu succes daca va fi sustinut si de un pret sensibil mai jos decat cel al competitorilor directi. Nu este de neglijat nici asemanarea designului partii frontale cu cel al lui VW Jetta. Spatele vine tot cu un stil sportiv, sustinut de cele doua tevi de espament integrate in spoiler.

Suzuki KizashiInteriorul, despre care Suzuki spune ca este foarte spatios a fost desenat tot in jurul ideii de sportivitate. Astfel, in echiparea de serie se ofera scaune sport, cu sustinere laterala si o plansa de bord cu aspect high-tech, nelipsind insertiile cromate. Elementele de confort sunt destul de numeroase, printre ele figurand un sistem audio deosebit, Rockford, cu o putere de 425 watts, conectivitate pentru iPOD si Bluetooth.

Suzuki KizashiDeocamdata, Suzuki anunta un singur motor pentru Kizashi, acest fiind unul pe benzina, cu cilindreea de 2,4 litri. Specificatiile propulsorului nu sunt prezentate de niponi, care ne spun insa ca ofera o cutie de viteze manuala sau una cu variatie continua si padele pe volan pentru schimbarea treptelor. In viitorul apropiat, va fi oferita si o versiune hibrida acestei masini. Kizashi va fi oferit si cu sistem de tractiune integrala, unul nou, setat pentru a imbunatati dinamica masinii in orice conditii de rulare. Puntea spate nu este antrenata permanent de acest sistem, ci doar cand soferul selecteaza aceasta optiune, de la un buton de pe bord. Nu lipsesc sistemele ESP si ABS cu distributie electronica a fortei de franare, fiind prezent chiar si unul care asista, discret, dinamica masinii cand se ruleaza in forta.

In galeria foto, la finalul acesteia, puteti vedea si poze din testele facute de constructor cu noul Kizashi. Teste care s-au desfasurat in Europa, pe autostrazile din Germania, pe Nurburgring, in Anglia si in Alpii elvetieni.

Cum vi se pare cel mai mare Suzuki, in segmentul berlinelor? Credeti ca are sanse in fata modelelor Insignia, Mondeo, Passat etc.?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.