Fisker Karma, modelul de lux hibrid este gata pentru productie de serie si a oferit o demonstratie pe circuit.

Fisker KarmaFisker Automotive se lauda cu modelul Karma de aproape 2 ani de zile si nu fara motiv. Masina a fost initial prezentata cu titlul de concept, dar a fost dezvoltata constant si acum este gata pentru productia de serie. Pentru a convinge publicul, constructorul a oferit o demonstratie pe circutul Laguna Seca, Karma parcurgand cateva tururi de circuit pe parcursul carora a atins viteza de 160 km/h fara a consuma nici macar un gram de benzina.

Fisker KarmaKarma nu este insa un model electric, ci unul hibrid, foarte eficient, cel putin pe hartie. Fisker Automotive spune ca masina afiseaza un consum de 2,4 l/100 km, in conditiile in care dispune de doua motoare electrice, capabile sa dezvolte 400 CP si peste 1.000 Nm si de un motor conventional, de 2 litri, care produce 260 CP cu ajutorul unui turbocompresor.

Fisker KarmaFisker Karma afiseaza o autonomie de 80 km doar pe baza propulsiei electrice, cand bateriile sunt incarcate complet. Bateriile pot fi incarcate si de la priza clasica, dar si de catre motorul pe benzina, autonomia totala a masinii fiind una de aproximativ 480 km in cazul in care participa si motorul cu ardere interna.

Fisker KarmaPerformantele dinamice sunt destul de bune. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in aproximativ 6 secunde, dar viteza maxima nu va depasi cu mult valoarea de 200 km/h. Fisker Karma va intra in productie la sfarsitul acestui an, iar pretul pentru piata americana va fi de 88.000 de dolari.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.