Kia a aratat prima fotoggrafie a modelului Cadenza, inlocuitorul modelului Opirus.

Kia OpirusKia continua innoirea modelelor din gama, iar de aceasta data a ajuns la cel mai "ambitios" model din punct de vedere al echiparii si luxului. Este vorba despre Opirus, un model putin cunoscut in Europa. Opirus dateaza din 2003, o vreme in care produsele Kia erau foarte putin atractive la orice aspect, mai putin la pret. Nu exista atunci in gama coreenilor o identitate si nu exista o masina buna, capabila sa concureze modelele consacrate, ci doar masini ieftine.

Lucrurile s-au schimbat radical de atunci, iar acum Kia poate pune probleme, pe unele piete, celor obisnuiti cu primele locuri. Au aparut cee'd, Soul, Venga, noua generatie Sorento. Iar acum a venit randul celui mai putin atractiv model din gama, Opirus. Acest model, dealtfel foarte confortabil si cu pretentii de lux, a pierdut mult datorita designului deloc inspirat. O grila mare si faruri care seamana cu cele ale unei vechi generatii Merecdes E-Klasse nu recomanda modelul Opirus celor care pun pret pe stil si originalitate.

Kia CadenzaDin fericire, Kia a prezentat inlocuitorul lui Opirus, care se numeste Cadenza si deriva din conceptul KND-5. Iar diferenta este imensa intre cele doua generatii. Cadenza arata sportiv, original, dinamic, atribute pe care modelul Opirus nu le-a cunoscut niciodata. Coreenii au reusit sa elaboreze un design cursiv, foarte modern, care sa atenueze senzatia de masivitate caracteristica lui Opirus. Deocamdata o singura poza a fost prezentata oficial si nu se stie nimic despre interior. Cei de la Kia spun ca acesta este la inaltime, cu foarte multe dotari de confort caracteristice modelelor premium germane, bine lucrat si foarte spatios.

Inca nu se stie ce motoare vor putea fi comandat pe noul Cadenza. Actualul Opirus este echipat cu un V6 de 3,8 litri, care produce 266 CP si 353 Nm, dar Cadenza va avea parte de mai multe motoare, mai economice.

Kia Cadenza

Problema cea mai mare a masinii costa in segmentul caruia i se adreseaza, segmentul premium. Acesta este dominat de germani si in plus imaginea de marca are o foarte mare importanta. Iar Kia este departe de o imagine premium. Coreenii vor incerca sa acopere partial acest deficit printr-un pret bun. Eventual mai mic decat al modelului Opirus de acum (aproape 40.000 de euro) pentru ca la acesti bani deja devin accesibile berlinele germane de clasa mare.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.