Dupa Veyron, Bugatti nu mai poate produce decat superlative. Si dovedeste ca poate sa o faca.

Bugatti Galibier 16CBugatti a prezentat acum doua luni conceptul Galibier 16C, o superlimuzina pe care o descrie ca fiind "cea mai exclusivista, eleganta si puternica din lume". Si este greu sa-i contrazici. Galibier 16C a impresionat acum cateva zile si publicul select din Beverly Hills, locatie aleasa de cei de la Bugatti pentru o noua prezentare, scopul fiind obtinerea de reactii de la potentialii clienti. Pentru ca, desi inca nu este oficial, Galibier 16C va intra in productia de serie, cei de la Bugatti spunand insa ca este doar unul din cele cateva alternative pentru un nou model Bugatti.

Bugatti Galibier 16CMasina nu se desparte de stilul Veyron, dar vine cu modificari semnificative. Partea din fata semana cu alui Veyron, la modul general, detaliile fiind insa altele. De exemplu, farurile sunt ceva mai rotunjite si integreaza LED-uri dispuse circular. Caroseria este construita din fibra de carbon, doar portierele si aripile fata fiind din aluminiu. Partea din spate este extrem de plonjata si socheaza prin cele 8 tevi de esapament, grupate cate 4.

Bugatti Galibier 16CBugatti nu se grabeste sa ne arate detalii ale interiorului masinii, dar din pozele generale se observa ca sportivitatea pura a fost lasat deoparte, din punct de vedere al conceptiei plansei de bord, fiind preferata atmosfera clasica si luxoasa a lemnului si comenzilor minimaliste.

Bugatti Galibier 16CMotorul este acelasi W16 de 8 litri de pe Veyron, supraalimentat, care dezvolta 1.001 CP si transmisia integrala fiind preluata. Evident, performantele nu vor fi chiar aceleasi ca ale lui Veyron, dar oricum vor fi peste ale oricarei alte berline cu 4 usi din lume.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.