Nissan a prezentat noua generatie Patrol in Emiratele Arabe Unite.

Nissan PatrolNissan Patrol nu este chiar masina pe care ti-ai dori-o daca mergi in special in oras. Dealtfel, nici nu este foarte prezentat in peisajul urban. Cu toate acestea are o clientela fidela, in special oameni care isi doresc si stiu sa-l foloseaza in offroad. Pentru ca Patrol nu are nici o legatura cu SUV-urile. Este un offroader pur sange, atta cat poate fi o masina nepregatita aftermarket pentru offroad extrem.

Nissan PatrolNissan tocmai a prezentat noua generatie Patrol, intr-un loc in care masina este deosebit de apreciata, Abu Dhabi. Noul model nu mai seamana cu generatia de pana acum decat la nivelul dimensiunilor, pentru ca stilul este cu totul altul. Partea frontala, care inspira, fara retineri, masivitate si opulenta, seamana cu stilul lui Pathfinder. Spatele nu beneficiaza de prea multe artificii de design. Este masiv, "taiat" brusc, cu stopuri albe si fara nici o senzatie de aerodinamica.

Niponii spun ca s-au concentrat pe cerintele clientilor de Patrol si au produs o noua platforma tehnica, noi motoare si o mult mai prezenta senzatie de lux.

Nissan PatrolMasina a fost testata, prin intermediul a 200 de prototipuri, la nivelul platformei tehnice, tot in Orientul Mijlociu, in cele mai variate conditii: dune de nisip, caldura extrema, trafic urban. Niponii se lauda cu faptul ca, la momentul la care au definitivat interiorul, platforma tehnica isi dovedise deja fiabilitatea.

Nissan PatrolPentru Orientul Mijlociu, noul Patrol se prezinta cu un nou motor V8, de 5,6 litri, pe benzina, care produce 400 CP si 550 Nm. Propulsorul este cuplat la o noua cutie de viteze automata, cu 7 trepte. Suspensiile sunt acum independente pe fiecare roata, un plus semnificativ fata de puntile rigide ale modelului anterior. Comportamentul onroad este ajutat d eun nou sistem Hydraulic Body Motion Control System (HBMC), care are grija sa limiteze ruliul la schimbarea rapida a directiei.

Sistemul de tractiune integrala este unul permanent, dar cu programe speciale pentru cam orice situatie posibila: on road, nisip, zapada si stanci, programele fiind selectate de catre sofer.

Evident, se asteapta specificatiile pentru Europa, in special la nivelul motoarelor, pentru ca daca celor din Emiratele Arabe Unite nu le pasa de consumul motorului V8 de 5,6 litri, europenilor le pasa, asa ca probabil vor primi un turbodiesel mult mai economic.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.