VW a pregatit o noua galerie foto cu cea de-a doua generatie a modelului Touareg.

VW TouaregNoul VW Touareg este construit pe o noua platforma pe care o imparte in mare masura cu noul Porsche Cayenne. Abordarea in cazul noului Touareg a fost insa diferita, modelul german fiind mai usor (cu aproximativ 200 kg) si mai jos decat predecesorul sau.

Constructorul spune insa ca nu au fost afectate capacitatile in teren greu, ba chiar noul Touareg ar trebui sa fie si mai bun, cu cel mai performant dintre cele doua sisteme de tractiune integrala oferite.

VW TouaregSUV-ul german intra - din punct de vedere al designului - in linia deschisa de a sasea generatie Golf si vine cu un stil mai dinamic, care induce ideea ca masina ar fi mai mica decat cea din prima generatie. Nu este deloc asa, noul Touareg fiind mai lung decat vechiul model.

VW TouaregInteriorul nu aduce nic un fel de surprize la nivelul designului plansei de bord, dar promite un mult mai bun nivel de calitate si asamblare. Bordul este masiv, clasic, in stilul german, dar contine foarte multe comenzi, in special langa schimbator, pe consola centrala.

VW TouaregLa nivel tehnic, VW pune accentul pe eficienta. Versiunea Hybrid foloseste un motor pe benzina, de 3,3 litri si 333 CP si unul electric, de 47 CP, totalul de 380 CP si cuplul de 580 Nm permitand acceleratia de la 0 la 100 km/h in 6,5 secunde si o viteza maxima de 240 km/h. Consumul mediu este de 8,2 litri/100 km, dar masina poate rula pana la 50 km, doar pe baza motorului electric.

Noul Touareg poate fi comandat si cu un diesel de 3 litri, 240 CP si 550 Nm, cu un consum mediu de 7,4 l/100 km, ceea ce inseamna cu 2 litri/100 km mai putin decat pana acum. Tot la capitolul diesel se ofera si un V8 TDI de 4,4 litri, care produce 340 CP si 800 Nm, in conditiile unui consum mediu de 9,1 litri/100 km.

Toate versiunile sunt echipate standard cu o cutie de viteze automata, cu 8 trepte.

VW TouaregCei care folosesc SUV-ul prea putin in offroad isi pot comanda sistemul de tractiune integrala 4Motion, bazat pe un diferential Torsen, cu alunecare limitata, care foloseste sistemele electronice pentru a-si face treaba. Cu acest sistem, noul Touareg poate ataca rampe de pana la 31 de grade
Daca nu este suficient se poate comanda 4XMotion, sistem care contine reductor si diferentiale (central, spate), plus 5 programe de lucru.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.