Auto 6 Iulie 2010 00:05
Suedezii arata si versiunea break a noului Volvo S60, aceasta fiind botezata V60.

Volvo a facut un mare pas inainte cu designul noului S60, renuntand la "raceala" carcateristica de pana acum si intrand intr-o zona mai... "calda". Suedezii vor sa mentina acest aspect si pentru versiunea break, V60 si se poate spune ca au reusit.

Daca partea frontala este aceeasi de la S60, linia laterala si spatele au fost desenate in asa fel incat s anu pirada foarte mult din dinamica vizuala a berlinei. Oficialii Volvo spun ca potentialii clienti ai break-ului V60 sunt clientii de S60 care vor insa mai mult spatiu, dar fara sa piarda din sportivitatea designului berlinei. Intentia a fost chiar de a da impresia unui coupe ceva mai lung in cazul lui V60. Volvo spune ca reusit sa faca asta prin plafonul plonjat in partea din spate, "umerii" caracteristici care se completeaza cu stopuri sub forma unui bumerang. Este adevarat ca hayonul mic si difuzorul de aer simulat intre tevile de esapament inspira elementele unui coupe.

Noul V60 este o masina facuta in special pentru clientii europeni, pentru ca circa 90% din productia anuala de 50.000 de exemplare va fi vanduta in Europa.

Pentru clientii europeni, Volvo ofera standard sasiul dinamic in echiparea standard, iar pe unele piete din lume sasiul standard va fi la baza, cel dinamic fiind trecut pe lista optionalelor. Cu sasiul dinamic, noul Volvo V60 ar trebui sa fie unul dintre cele mai sportive break-uri de pe piata, dupa spusele oficialilor Volvo.

Inca din primul an de comercializare, gama de motorizari se anunta destul de bogata, extremele fiind reprezentare de un diesle de 115 CP si versiunea T6, a carei motor de 3 litri, turbo, produce 304 CP si 440 Nm. Acesta este si cel mai sportiv V60, cu o acceleratie 0 - 100 km/h in 6,6 secunde si viteza maxima limitata la 250 km/h. consumul mediu anunta este de 10,2 litri/100 km. Tractiunea integrala este in echiparea standard pentru T6.

Citeste si:
VIDEO: Partea din spate a viitoarei generații Volkswagen Amarok,...
VIDEO: Partea din spate a...

Va mai fi disponibil si un nou motor pe benzina de 2 litri GTDi care produce 203 CP si 300 Nm, dar si un motor de 1,6 litri GTDi oferit in doua versiuni de putere - 150 CP si 180 CP.

La capitolul diesel se poate opta fie pentru motorul de 1,6 litri si 115 CP, fie pentru D5-ul de 2,4 litri si 205 CP, fie pentru D3-ul de 2 litri si 163 CP.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.