Ideea este ca noul CLS nu este deloc o masina urata. Arata bine, foarte bine, dar lipseste elementul original al primei generatii. Primul model are un design care a surprins la momentul lansarii (2003) pentru ca avea o forma si o parte frontala diferita, sensibil diferita de a oricarui model din gama nemtilor.
Noul CLS nu mai suprinde atat de mult. Partea frontala este unica, dar seamana oarecum cu a celorlalte modele actuale Mercedes. Ma astept ca masina sa arate excelent in realitate, dar – pentru mine – parca nu mai are prospetimea pe care a avut-o primul model. Da, primul model pare extrem de simplu acum, din punct de vedere estetic, dar atunci parea altceva. Si asta asteptau si clientii. Altceva. Si s-a vazut la vanzari. 170.000 de exemplare din 2004 pana acum, foarte bine pentru o masina premium, destul de scumpa.
Spatele, zona cea mai importanta pentru aspectul unui coupe cu 4 usi, ramane pe aceeasi linie, dar nu-mi plac neaparat stopurile. Parca sunt prea rotunjite, nu.... citeste continuarea si vezi o galerie foto completa pe Motorstory.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro