Daca v-a placut 307 cu siguranta il veti admira pe 308, pentru ca merge pe aceeasi linie de design.

Avand in vedere ca masinile din segmentul compact se vand foarte bine, francezii au preferat sa nu experimenteze cu modelul 308. Cu toate astea nici nu pot fi acuzati de lipsa de imaginatie. Formele rotunde si elementele supradimensionate (grila fata si blocurile optice) atrag atentia la fel ca si modelele 207 si 407.
Vechiul model, care s-a vandut in peste 3 milioane de exemplare in cei 6 ani de productie, a fost foarte apreciat prin prisma designului si 308 are destul sanse sa-I calce pe urme. Francezii spun ca au pastrat punctele tari ale lui 307 si au implementat elemente noi, care sa-l aduca pe 308 la nivelul concurentei aprige din segmentul C.

Peugeot trece la 308
Noul model va debuta pe piata in septembrie, dupa Salonul Auto de la Frankfurt si la lansare va fi disponibil cu 6 motoare, trei pe benzina, dezvoltate in parteneriat cu BMW si trei turbodiesel.
Motoarele pe benzina sunt de 1,4 litri (aprox. 95 CP), 1,6 litri (120 CP) si varianta supraalimentata a propulsorului de 1,6 litri care ajunge la 150 CP. Pentru toate aceste motoare, cu exceptia celui de 1,4 litri, vor fi disponibile si o cutie de viteze automata cu 4 trepte. Poate era cazul ca Peugeot sa gaseasca o cutie automata cu 5 trepte…

Peugeot trece la 308

La capitolul diesel Peugeot ofera un motor de 1,6 litri in doua versiuni de putere (90 CP si 110 CP) si unul de 2 litri si 136 CP ce va putea fi cuplat si la o transmisie automata cu 6 trepte.

Peugeot trece la 308

Interiorul este mai complex si mai proaspat iar francezii promit si o crestere a calitatii de asamblare. Numeroase sisteme au fost adoptate pentru 308, unul dintre ele fiind cel care semnalizeaza soferului trecerea involuntara peste liniile de demarcatie dintre benzi. Francezii asteapta un rezultat foarte bun si la testele de siguranta EuroNCAP, structura deformabila din partea frontala si cele noua airbag-uri vizand maximul de 5 stele.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.