Evident, Traveller a suferit cateva modificari pentru a deveni Clubman, dar chiar si asa, masina este una foarte interesanta. Mai lung cu aproximativ 23 de cm decat Mini-ul obisnuit, Clubman arata si cateva solutii nonconformiste, cum ar fi cele doua portiere verticale din spate, preferate unui hayon. Pe partea pasagerului exista o portiera spate cu deschidere in oglinda, pentru usurarea accesului la locurile din spate, farmecul lui Clubman constand tocmai in aceasta asimetrie si in ampatamentul sensibil mai mare.
Dimensiunile exterioare mai generoase se traduc intr-un spatiu mai mare la interior si pentru portbagaj.
Din punct de vedere tehnic, Clubman nu aduce noutati notabile. Este de asteptat sa dispuna de aceeasi gama de propulsoare si transmisii ca si Mini si se pare ca va exista si versiunea S, cu 175 CP.
Preturile lui Clubman, care va debuta pe piata anul viitor, nu au fost inca anuntate, dar vor fi mai mari decat ale unui Mini obisnuit.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro