BMW a prezentat varianta de serie a celui mai nou model al sau, crossover-ul X6.

Moda anului 2008: noul BMW X6!Germanii se pregatesc pentru Salonul Auto de la Detroit cu o noutate care va placea in mod sigur americanilor. Noul X6, al carui concept a fost prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt va debuta la Detroit in versiunea de serie.

Moda anului 2008: noul BMW X6!X6 este un model foarte important pentru BMW deoarece germanii sunt la primul experiment cu un asemenea automobil neconventional ca design. Oricum masina arata excelent si BMW isi va trece in cont faptul ca a lansat primul coupe SUV cu 4 usi, dupa ce Mercedes a lansat moda coupe-urilor cu 4 usi la berline, cu modelul CLS.

Moda anului 2008: noul BMW X6!Noul X6 nu mai este un SAV (Sport Activity Vehicle), ca X3 si X5, ci un SAC (Sport Activity Coupe), iar designul a fost conceput in as afel incat sa impresioneze, indiferent de pozitia din care este vazuta masina. Partea frontala ar putea fi confundata cu cea a lui X5 la o privire fugitiva, dar nu este identica. BMW a vrut ca X6 sa sugereze si mai multa forta si dinamism si a reusit. Designul spatelui este insa cel ce face senzatie. Linia laterala a plafonului este foarte plonjata si se termina cu un hayon ce seamana cu al unui hatchback.

Moda anului 2008: noul BMW X6!Germanii sugereaza in comunicatul de presa ca X6 este conceput pentru asfalt. Sigur ca, datorita tractiunii integrale xDrive si a inaltimii suspensiei, masina poate trece si prin teren mai greu, dar nu acesta este elementul ei. BMW afirma ca tinuta de drum este una de exceptie nu doar pentru un SUV. Pe langa electronica si suspensiile rigide, inginerii au conceput si sistemul Dynamic Performance Control care consta intr-un diferential spate mai special. Acesta poate multiplica valoarea cuplului care ajunge la puntea spate si coordoneaza distributia fortei intre cele doua roti, nu doar in functie de aderenta ci si de directia in care vireaza masina, Inginerii germani spun ca prin aceste caracteristici Dynamic Performance Control imbunatateste mult comportamentul rutier al masinii prin faptul ca ajuta la precizia directiei atat la accelerare cat si la decelerare.

Moda anului 2008: noul BMW X6!Partea de motorizari este un deliciu pentru pasionati. Daca nu cu multi ani in urma se vorbea ca BMW nu va recurge la motoarele turbo pentru ca nu fac parte din traditia lor, acum BMW tine sa aminteasca faptul ca traditia...se mai schimba. Asa ca ofera, intr-o prima faza, doua motorizari pentru X6, ambele pe benzina si ambele turbo, de fapt...biturbo.
Motorul de baza este cel de 3 litri, cu 6 cilindri in linie, care dezvolta 300 CP, iar cel mai mare motor disponibil este unul nou: V8, biturbo, cu o putere maxima de 400 CP.

Moda anului 2008: noul BMW X6!Interiorul nu aduce mari noutati ca design, poate doar cu exceptia faptului ca bancheta spate este profilata doar pentru doua persoane. In rest, bordul are acelasi design tipic BMW, cu acelasi schimbator ca la noul X5 pe consola centrala. Pentru aceste doua modele care vor fi lansate pe piata, xDrive35i si xDrive 50i, BMW ofera standard o cutie automata cu 6 trepte cu posibilitatea schimbarii treptelor de la cele doua padele de pe volan.

X6 va fi disponibil pe piata din SUA aproape de mijlocul anului viitor, data la care va fi anuntata si gama de preturi.

Galerie foto


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.