BMW a prezentat si a treia varianta de caroserie, dupa coupe si sedan, pentru referinta masinilor sport, modelul M3.

420 CP sub cerul liber: BMW M3 cabrioProbabil cei de la BMW ar fi vrut sa rezerve surpriza acestei prezentari pentru Salonul Auto de la Geneva, din luna martie, dar, cum pe internet au aparut acum cateva zile poze oficiale, rezultat al unei scurgeri de informatii, germanii au ales sa publice kitt-ul de presa al modelului.

420 CP sub cerul liber: BMW M3 cabrioM3 Cabrio este un model asteptat de cei ce prefera sa conduca o masina sport, deja celebra, sub cerul liber si majoritatea vanzarilor se vor concentra probabil, dar nu neaparat, in tarile insorite in cea mai mare parte a anului. De ce nu neaparat? Pentru ca generatia actuala a decapotabilei nu seamana cu cea anterioara in privinta plafonului. Modelul actual se bazeaza pe Seria 3 Cabrio, care a adoptat, in premiera pentru BMW, solutia CC, adica cabrio-coupe. Asta inseamna ca M3 Cabrio dispune de un pavilion rigid retractabil care il poate transforma, in doar 22 de secunde, din cabriolet in coupe si invers.

420 CP sub cerul liber: BMW M3 cabrioDin punct de vedere estetic nu sunt surprize. Platforma modelului M3 este combinata cu caroseria Seriei 3 Cabrio, toate elementele distinctive "M" fiind grefate caroseriei.

420 CP sub cerul liber: BMW M3 cabrioPropulsorul este deja cunoscutul V8 de 4 litri care livreaza 420 CP si 400 Nm si care se poate tura pana la 8.400 rpm. Transmisia este asigurata de o cutie manuala cu 6 trepte, dar acum se poate opta si pentru o cutie DSG cu dublu ambreiaj, cu doua discuri de ambreiaj, care permite schimbarea foarte rapida a treptelor, fara intreruperi de putere. Aceasta cutie dispune si de mai multe setari in privinta rapiditatii schimbarii treptelor, iar taria amortizoarele poate fi de asemenea setata in functie de preferintele soferului.

420 CP sub cerul liber: BMW M3 cabrio

Performantele sunt usor mai slabe decat la coupe datorita greutatii suplimentare a plafonului si surplusului de elemente de rigidizare. Astfel, acceleratia 0-100 km/h se face in 5,3 secunde, cu 0,5 secunde mai mai decat la coupe, iar daca masina dispune de cutia DSG timpul este 5,1 secunde.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.