Renault a prezentat informatiile oficiale despre a treia generatie Megane.

Dupa ce un set de cateva poze a aparut pe internet acum o saptamana, constructorul francez a decis sa prezinte oficial cea de-a treia generatie a modelului Megane.

Galerie foto: Noul Renault Megane - in detaliuFrancezii spun ca noul Megane se vrea o masina care sa atraga imediat atentia. A fost conceputa pentru a fi considerata eleganta, dar si sportiva, in functie de preferintele clientilor. Designul este complet schimbat fata de a doua generatie, fara experimente stilistice de amploare. Practic s-a incercat o combinatie de elemente de la noua Laguna si de la conceptul Megane Coupe. Se observa foarte usor liniile ample care creioneaza caroseria, dar si stilizarile la nivelul detaliilor. Luneta este acum mai plonjata si cu suprafata mai mare, spre deosebire de cea a modelului anterior.

Galerie foto: Noul Renault Megane - in detaliuInteriorul este complet redesenat, mai ergonomic - spune constructorul si cu materiale mai bune calitativ. Ce atrage in primul rand atentia este faptul ca, desi turometrul este analog, vitezometrul, plasat central este unul digital, cu afisaj mare, acesta incorporand si alte informatii despre functionarea motorului.

La nivel practic, Renault promite mai mult spatiu si un portbagaj cu volum de 405 litri.

Galerie foto: Noul Renault Megane - in detaliuO alta schimbare o reprezinta frana de parcare. Aceasta este cuplata imediat ce motorul a fost oprit si este deblocata la o usoara apasare a pedalei de acceleratie, dupa ce motorul este pornit. In felul acesta, soferul este ajutat la plecarile in rampa. Bineinteles ca frana de parcare poate fi cuplat/decuplata si manual.

Galerie foto: Noul Renault Megane - in detaliuFrancezii spun ca platforma tehnica a fost gandita in asa fel incat sa le dea satisfactie celor ce conduc mai dinamic, fara sa ii oboseasca ins ape cei ce prefera confortul. Renault se mai lauda in cazul lui Megane 3 si cu frane foarte eficiente, distanta de oprire de la 100 km/h fiind de 37 de metri.

Galerie foto: Noul Renault Megane - in detaliuLa capitolul motorizari suntem asaltati de o adevarata armata de versiuni de putere. Vor fi disponibile propulsoare dCi care dezvolta 85 CP, 90 CP, 105 CP si 110 CP. Dar asta nu e tot. Va mai fi oferita si o versiune de 130 CP. Cel mai puternic dCi, ce va fi lansat putin mai tarziu, va avea 150 CP daca este cuplat la o cutie de viteze automata si 160 CP in combinatie cu o cutie manuala.

Galerie foto: Noul Renault Megane - in detaliuCel mai slab motor pe benzina (1,6 litri) va avea 110 CP, iar pentru cei ce vor mai mult, exista un alt motor de 2 litri si 140 CP. Daca clientii vor vrea sa incerce cea mai noua tehnologie Renault vor putea opta pentru propulsoarele TCe (Turbo Control efficiency). Este vorba de un motor mic, de 1,4 litri, care se bazeaza pe ajutorului unui turbocompresor. Este, daca vreti, echivalentul TSI-ului de 1,4 litri de la VW. Motorul TCe va fi oferit in versiune de 130 CP si 180 CP.

La nivelul echipamentelor de siguranta, pe langa cele pe care le stiti deja, va mai fi oferit un sistem electronic care controleaza subvirarea masinii.

Pana in 2010, gama Megane va fi formata din 6 versiuni de caroserie, anunta Renault.

In a doua parte a galeriei foto veti vedea poze din timpul testelor cu noul Megane in diferite conditii de clima si teren.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.