Erau privite cu admiratie atunci… bine, poate cu exceptia Trabant-ului, clar mai jos decat Dacia. Dar Volga si Lada erau altceva, masini solide rusesti, despre care se spunea ca nu se strica. Extrem de simple, durabile, facute pentru clima dura a URSS-ului. Mai erau si celebrele (atunci) Moskvich si Wartburg.
Iar Trabantul era masina care putea fi segmentata pe marginea drumului. Asa spuneau soferii de atunci. Nu stiu daca a facut cineva asta, cert este ca atunci cand eram copil, am vazut pe cineva care adusese motorul in casa si-i schimba segmentii, fara sa fi avut cine stie ce experienta de mecanic auto.
Aveau, pentru mine, atunci, o savoare aparte. Un unchi de-al meu isi cumparase o Volga, exact ca cea din poza, cu motor... citeste continuarea pe Motorstory.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro