In primul rand, clientii nu sunt piloti, asa ca le era greu sa se acomodeze cu masina in asa fel incat sa reuseasca sa scoata tot ce se putea din puterea motorului prin intermediul aderentei pneurilor. Si nu va inchipuiti ca era usor sa scoti timpul pe care ti-l spunea constructorul. Masinile supersport aveau acum 10 ani cutii manuale. Deci, ca sa pleci tare, trebuia sa dai drumul la ambreiaj si sa accelerezi in asa fel incat sa nu invarti in fum rotile spate. E spectaculos sa le afumi, dar e.. citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ video)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
PSD și PNL pe drumuri separate la Capitală: Firea și Burduja sunt reactivați...
Sursa: wall-street.ro