Toti stim de modelele Z3 si Z4 (prima si a doua generatie), roadstere superbe, din punctul meu de vedere. Dar sa ne amintim acum de modelul de la care a inceput aceasta serie moderna. BMW Z1, o masina foarte rara, care sta la loc de cinste in orice colectie.
N-am vazut niciodata un Z1, nici in Romania, nici in strainatate, nici la vreun salon auto. (chiar, oare exista vreuna in Romania?!) Nu-i de mirare, pentru ca acest model a fost unul destul de scump, si a fost produs in circa 8.000 exemplare.
Masina a fost produsa intre 1988 si 1991, fiind un veritabil model experimental, cu tehnologii noi si solutii estetice abandonate ulterior de BMW. Evident, cel mai atragator aspect, ca sa spun asa, costa in “deschiderea” portierelor. Acestea nu se deschid normal, in lateral, ci “aluneca”... citeste continuarea pe Motorstory.ro (+ galerie foto)!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ciolacu: Nu mai am ce să-i transmit și nicio ofertă pentru Cristian Popescu...
Sursa: wall-street.ro