Testez o multime de masini si de fiecare data o fac stiind ce spune fisa tehnica despre performante dinamice si consum. Iar cel mai discutat aspect este cel al consumului. Normal, o multime de oameni cumpara masini asteptandu-se sa obtina un consum identic cu cel pe care-l comunica producatorul.
Numai ca, in utilizarea reala, diferentele de consum intre ce spune producatorul si ce obtine soferul pot fi destul de mari. Multi nu inteleg, multi se enerveaza pe tema asta.
In realitate, aceste diferente au explicatii logice. In primul rand, consumul oficial al unei masini NU se calculeaza pe strada, ci pe un banc de teste. Am explicat aici procedura. De ce se face asta? Simplu, masinile... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro