Sa zicem ca ai o masina, nu conteaza de care si de la ce producator. Cand vine vremea s-o schimbi, din diverse motive, ai de ales. Cumperi acelasi model, dar mai nou, de la aceesi marca sau cumperi un alt model al aceleiasi marci? Sau schimbi marca si te orientezi catre altceva?
JD Power face, deja de 9 ani, un studiu care ne arata ce marca are cei mai fideli clienti. Cat sunt de multumiti clientii de masinile unei anumite marci, astfel incat schimba sau nu respectiva marca atunci cand vor sa schimbe masina. Evident, absolut toti producatorii isi doresc sa nu piarda clienti, sa-i retina pentru noile modele pe care le ofera.
In ultimul studiu, castigatorul este unul surpriza. Poate va vine greu sa credeti, dar... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro