In viitorul nu foarte apropiat se anunta un nou "conflict" intre eternii rivali, BMW si Mercedes, pe terenul pe care cei de la Mercedes au pasit prima data.

Duelul coupe-urilor: BMW CS vs Mercedes CLSEste vorba de un "conflict" al conceptelor, iar diferenta va fi facuta de design, in primul rand si de fani, in al doilea rand. Este vorba de lansarea coupe-ului cu patru usi CS Gran Turismo de catre BMW. Nu se stie daca masina de serie va avea chiar acest nume - asa se numeste conceptul - dar este clar ca in sfarsit Mercedes CLS va avea un concurent pe masura, chiar daca nu in perioada imediat urmatoare. BMW intentioneaza sa lanseze modelul CS pe piata cam in 2010. Asta inseamna ca actualul CLS de la Mercedes, care a primit de curand un facelift, se va apropia deja de sfarsitul carierei, dar va lasa cu siguranta locul unei noi generatii CLS, avand in vedere succesul de care s-a bucurat.

Duelul coupe-urilor: BMW CS vs Mercedes CLS

Pe de alta parte, BMW a inceput deja dezvoltarea coupe-ului cu 4 patru usi CS, care va pastra linia de design a conceptului. BMW nu isi mai doreste critici la adresa designului (a avut deja o supradoza cu Seria 5 si Seria 7) asa ca va avea grija sa scoata un produs de serie deosebit, iar conceptul CS arata oricum foarte bine, asa ca baza de plecare e buna.

Duelul coupe-urilor: BMW CS vs Mercedes CLS

Despre versiunea de serie CS se stie ca va folosi platforma tehnica a viitoarei Serii 7, dar masina va fi mai scumpa decat Seria 7 si sensibil mai scumpa decat modelul CLS. Practic, BMW isi doreste sa scoata un coupe cu patru usi pozitionat mai sus in ierarhia luxului decat CLS, aproape mai degraba de Porsche Panamera si Aston Martin Rapide.

Voua cum vi se pare conceptul BMW CS fata de actualul Mercedes CLS? Care credeti ca va avea mai mult succes, in conditiile in care CLS a inaugurat acest segment de piata si in conditiile in care CS este doar un concept (care va diferi putin ca design in varianta de serie) ?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.