Aflati acasa, cei de la Renault s-au pregatit temeinic pentru Salonul Auto de la Paris. Francezii au unul dintre cele mai frumoase si mai spatioase standuri, iar noutatile sunt la inaltime.
De departe, cel mai interesant model si cea mai asteptata premiera a francezilor este noul Renault Megane, care a avut debutul oficial in cadrul salonului. Fotografiile si informatiile de presa au fost prezentate oficial acum ceva timp, dar acum este prima ocazie sa vedem "pe viu" masina.
Ei bine, din punct de vedere al designului, noul Megane nu dezamageste deloc, multi jurnalisti petrecand zeci de minute langa noul hatchback francez. Putem spune chiar ca masina arata ceva mai bine in realitate decat in poze. Pur si simplu, designerii francezi au gasit o combinatie foarte reusita intre stil, dinamism si chiar eleganta.
Noul Megane arata in primul rand dinamic si pare foarte echilibrat in proportii si linii, fara a mai avea nimic cu care nu te-ai putea obisnui, cum ar fi spatele fostei generatii (e vorba de hatchback). Evident, cel mai bine arata versiunea in 3 usi (din punct de vedere al sportivitatii formei), dar chiar si versiunea in 5 usi pastreaza un aspect dinamic. Modelul in 3 usi ofera insa un acces mai dificil la portbagaj, in sensul ca deschiderea acestuia este mai ingusta. Dealtfel, forma hayonului este diferita, acesta incluzand o parte din stopuri la versiunea in 5 usi, spre deosebire de cel al versiunii in 3 usi.
Interiorul este bine lucrat, cu materiale ce par de buna calitate (la atingere), iar tabloul de bord arata destul de high-tech cu turometru analog si ceasul vitezometrului cu indicatii digitale.
De senzatie este si modelul Megane Trophy, spoilerele uriase si kitul pentru circuite punand in valoare liniile dinamice ale masinii.
In standul Renault a mai impresionat conceptul Ondelios, prin prisma aspectului futurist al formei. Poate prea futurist avand in vedere aspectul partii posterioare.
Mi-a mai placut si modelul Twingo RS, din punct de vedere al designului, pentru ca interiorul nu se ridica la inaltimea asteptarilor pentru un model sportiv.
Prezenta modelului Laguna este destul de discreta in cadrul standului constructorului francez. Se stie deja ca noua Laguna are mari probleme de vanzari, iar francezii au preferat sa mizeze pe prezenta mai placuta a coupe-ului Laguna decat pe versiunea in 5 usi.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro