VW mizeaza la Paris pe noul Golf si pe versiunea GTI.

Standul VW la Paris are o suprafata destul d emare, dar mizeaza in special pe doua modele. Este vorba de modelul Golf VI si de versiunea GTI, prezentata in premiera mondiala.

Paris 2008: Noul Golf GTI monopolizeaza atentia in standul VWDesi cunoscut - drive-testul pentru presa s-a facut deja, la nivel international - Golf VI este una dintre cele mai studiate masini in cadrul salonului. Sunt multe modele expuse, asa ca toata lumea le poate analiza in detaliu. Masina nu arata deloc rau, cu toate ca persista senzatia de facelift amplu al modelului Golf V. Asta si pentru ca se stie ca in mare parte platforma tehnica este aceeasi cu a generatiei anterioare.

Paris 2008: Noul Golf GTI monopolizeaza atentia in standul VWNici la interior nu sunt mari schimbari. Nu va fi nici o surpriza pentru cei care sunt obisnuiti cu stilul VW in general si cu cel al lui Golf V in special. Exemplarele din stand sunt in diferite versiuni de echipare si cu mai multe motorizari.

Paris 2008: Noul Golf GTI monopolizeaza atentia in standul VW

Un model si mai cautat decat noul Golf este versiunea GTI, care poate fi vazuta la Paris in premiera mondiala. Poate ca pare ciudat, dar la GTI senzatia de deja-vu nu prea mai exista. Masina este desenata mai sportiv decat modelul Golf normal, iar blocurile optice pe fond negru, prizele mari de aer si cele doua iesiri ale esapamentului, plasate de o parte si de alta, plus difuzorul de aer reprezinat o combinatie reusita.

Paris 2008: Noul Golf GTI monopolizeaza atentia in standul VWNoul GTI mizeaza pe un propulsor de 2 litri TSI - regasit si pe noul Scirocco, model expus in standul VW - care furnizeaza 210 CP, cu 10 CP mai mult decat la generatia trecuta. Germanii spun insa ca, desi cresterea de putere nu este impresionanta, comportamanetul rutier va fi mult imbunatatit si asta datorita unui nou diferential cu alunecare limitata, controlat electronic, dar si datorita sistemului ACC (Adaptive Chassis Control), care controleaza taria amortizoarelor, raspunsul acceleratiei si asistarea directiei.

Paris 2008: Noul Golf GTI monopolizeaza atentia in standul VWCuplul dezvoltat de propulsorul turbo este de 280 Nm, aceeasi valoare ca la generatia trecuta. Performantele dinamice sunt usor imbunatatite. Acceleratia 0-100 km/h se face in 6,9 secunde (7,2 la generatia precedenta), iar viteza maxima este de 240 km/h (vs 235 km/h la a cincea generatie GTI). Consumul mediu a scazut de la 8 litri/100 km la 7,5 litri/100 km.

Autor: Dan Damian


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.