Coreenii prezinta noul i20, conceptul Genesis Coupe, si versiunea hibrid a lui Santa Fe.

Paris 2008: Hyundai - un concept inutil, o bijuterie de coupe si noul i20Noul Genesis Coupe Concept chiar merita vazut in standul Hyundai, coreenii desenand o masina sport de calibru mare, care, cel putin in versiunea concept, impresioneaza prin agresivitate. E drept ca si culoriule alese de stilisti pentru modelul din stand subliniaza perfect coupe-ul construit pe baza sedanului Genesis.

Paris 2008: Hyundai - un concept inutil, o bijuterie de coupe si noul i20Coreenii au anuntat ca masina dispune de tractiune spate si diferential cu alunecare limitata, detalii care anunta clar intentia lor de a intra in segmentul masinilor sport de calibru. Motorul este un V6 de 3,8 litri cu peste 300 CP, cuplat la o transmisie manuala cu 6 trepte. Inginerii Hyundai estimeaza ca timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h va fi de sub 6 secunde. Sistemul de franare se bazeaza pe discuri Brembo de 340 mm pe fata si 330 mm pe puntea spate.

Paris 2008: Hyundai - un concept inutil, o bijuterie de coupe si noul i20
O alta noutate in standul Hyundai este modelul de clasa mica i20, model care arata destul de bine, dar nu prea se compara cu noua Fiesta, argumentul sau pe piata urmand sa fie probabil pretul de achizitie.

Paris 2008: Hyundai - un concept inutil, o bijuterie de coupe si noul i20
Conceptul inutil de care aminteam in titlu este Santa Fe hybrid. SUV-ul coreenilor a primit un motor electric de 40 CP care completeza un propulsor pe benzina de 2,4 litri si 160 CP. Transmisia este asigurata de o cutie de viteze automata cu 6 trepte. Consumul mediu estimat este de 6,4 litri/100 km, iar emisiile de CO2 corespunzatoare consumului sunt de 148 grame/km. Mai logic ar fi fost un motor electric cuplat la turbodiesel-ul disponibil pentru Santa Fe si in plus conceptul a dat impresia ca nu va fi produs in serie, cel putin nu pe actuala generatie Santa Fe, prezenta sa in stand fiind mai mult una ceruta de faptul ca si alti concurenti au mizat pe hibrizi.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.