Galerie foto cu regele hothatch-urilor - Ford Focus RSPrezentarea noului Focus RS a fost oarecum ciudata. Ford a aratat oficial masina la Salonul Auto de la Londra, la jumatatea acestui an si apoi la Paris in toamna. Totusi, detaliile tehnice au fost prezentate doar partial, constructorul amanand in mai multe randuri dezvaluirea cifrelor oficiale ale masinii. Initial s-a spus ca motorul de 2,5 litri, turbo, cu 5 cilindri, dezvolta 280 CP, dar Ford a revenit apoi si a anuntat ca puterea maxima este de 300 CP, un plus considerabil fata de cei 225 CP ai modelului ST.

Galerie foto cu regele hothatch-urilor - Ford Focus RSAcum Ford a prezentat un nou set de poze cu Focus RS, de data aceasta in culoarea albastra, fata de verdele intial si a elucidat si "misterul" acceleratiei 0-100 km/h. Aceasta este posibila in 5,9 secunde, cu 0,8 secunde mai bine decat in cazul modelului ST. Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.

Galerie foto cu regele hothatch-urilor - Ford Focus RSFocus RS are tractiune doar pe puntea fata, dar cei de la Ford spun ca au pregatit o suspensie speciala pentru aceasta punte. Exista si un diferential cu alunecare limitata, asa ca puterea ar trebui sa fie gestionata fara sa afecteze acuratetea directiei in virajele luate in forta.

Citeste si:

Galerie foto cu regele hothatch-urilor - Ford Focus RSIn cazul in care va incearca si un sentiment de nostalgie pentru prima generatie Focus RS, mai jos, dupa pozele cu noul model, puteti admira si hothatch-ul fabricat in 4.500 de exemplare in anii 2002 si 2003. Prima generatie Focus RS era echipata cu un propulsor de 2 litri, turbo, a carui putere maxima de 210 CP se "intelegea" foarte bine cu platforma tehnica reusita a masinii. Ca si actualul RS, primul Focus RS reprezinta de fapt o versiune de strada a masinii din WRC, chiar daca are o singura punte motoare.

Sursa: imotormag.co.uk