Incepand cu saptamana trecuta, versiunea cu facelift a modelului renault Clio este disponibila si pe piata interna.
Aflata pe la jumatatea carierei, actuala generatie a lui Renault Clio a primit un facelift de reimprospatare, iar de saptamana trecuta masina se vinde si in Romania.
Modelul de clasa mica al celor de la Renault se prezinta cu o parte frontala mult modificata, intentia fiind aceea de a prelua putin din imaginea noului Megane. Blocurile optice au o alta forma, iar cele doua mici grile de aerisire dintre ele au fost inlocuite cu una singura, sigla Renault fiind pozitionata mai sus. In partea inferioara, spoilerul se prezinta cu o grila mai ingusta, dar mai inalta, proiectoarele fiind acum montate separat, pe spoiler si nu in cadrul grilei.
La partea din spate schimbarile sunt mai subtile, dar vizibile. Stopurile au aceeasi forma, dar cu structura interna schimbata, iar partea inferioara a spoilerului a fost redesenata si integreaza acum luminile de ceata. Interiorul a primit un update minor, care se refera in special la noi tapiterii. Exista insa si cateva schimbari mai ample, cum ar fi pozitionarea comenzilor pentru tempomat si limitatorul de viteza pe consola centrala, dar si aparitia unui sistem de navigatie integrat, oferit pentru aproximativ 500 euro in plus.
In Romania, pretul modelului Clio cu facelift porneste de la 8.990 euro, cu TVA inclus. Din punct de vedere al motorizarilor se vor comercializa in tara noastra 3 versiuni pe benzina si 2 diesel. Cel mai mic motor pe benzina are o cilindree de 1,2 litri si dezvolta 75 CP. Urmeaza un propulsor de 1,4 litri (100 CP) si apoi unul de 1,6 litri (110 CP).
Pentru cei ce doresc un motor diesel este disponibil cel de 1,5 litri dCi, in doua variante de putere: 70 CP (la un pret de pornire de 10.250 euro) si 85 CP (pret de pornire - 11.900 euro).
Si sportivul Clio RS a primit noua imagine a lui Clio, dar acest model vine cu un spoiler fata si mai agresiv, care integreaza acea “linie” cu rol aerodinamic, dar si estetic vazuta la noul Megane RS. Motorul a ramas acelasi – 2 litri – dar puterea maxima a ajuns la 203 CP (un plus de 3 CP) obtinuti la o turatie putin mai mica – 7.100 rpm. Consumul a scazut cu 0,7 litri/100 km, ajungand la valoare de 8,2 litri/100 km.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.