Scopul este formarea unei companii cu venituri de circa 80 miliarde euro si cu vanzari de 6-7 milioane vehicule pe an, pe locul doi dupa Toyota, depasind Renault / Nissan, Ford Motor, sau chiar General Motors, si situandu-se aproape de Volkswagen.
Seful Fiat urmeaza sa-si prezinte planul luni dupa-amiaza la Berlin, in fata vicecancelarului german, Frank-Walter Steinmeier, a ministrului economiei, Karl-Theodor zu Guttenberg si a lui Klaus Franz, presedinte al consiliului de supraveghere Opel.
Intr-un interviu pentru Financial Times, Marchionne a declarat ca "din punct de vedere tehnologic si industrial, este o fuziune perfecta". Acesta spera sa incheie tranzactia pana la sfarsitul lunii mai si sa listeze actiunile noii companii, numita provizoriu Fiat/Opel, pana la sfarsitul verii.
Daca va primi aprobarea autoritatilor antitrust, noul grup va prelua cele zece fabrici ale GM Europe, majoritatea fiind in Europa de Nord, alaturandu-le celor 11 fabrici detinute deja de Fiat, in principal in Italia, pentru a crea o retea continentala, ce va fi o mare putere in Europa, America de Nord si America Latina.
Citeste articolul integral pe Wall-Street
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Sancțiunile pentru e-Factura se vor aplica din 1 iunie 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Ministrul Florin Barbu spune că fermierii nu au adus probe că în România se...
Sursa: wall-street.ro