Cutia de viteze a primit o treapta a doua mai scurta, pentru reactii mai bune in oras, iar treptele a patra si a cincea sunt mai lungi pentru a reduce consumul la viteza constanta, in afara oraselor. Aceste modificari tehnice sunt completate de caroseria coborata cu 20 mm fata de modelul normal si de optimizarea dirijarii fluxului de aer prin grilele spoilerului din fata. In plus, jantele mai usoare sunt incaltate de penuri cu rezistenta redusa la inaintare. Inginerii au reusit sa reduca masa masinii cu un total de 45 de kilograme.
Performantele dinamice sunt convenabile pentru o masina preponderent de oras. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila in 14 secunde, iar viteza maxima este de 166 km/h. Mult mai interesante sunt insa valorile consumului. Astfel, Corsa EcoFlex afiseaza un consum urban de 5,2 l/100 km. Consumul extraurban este de 3,3 litri/100 km, iar cel mediu este de 4 litri/100 km.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro