Cererea pentru intrarea in faliment, considerat imposibil de sefii grupului, anul trecut, marcheaza declinul unei companii care a fost timp de 77 de ani cel mai mare constructor auto mondial si care producea jumatate din masinile cumparate in SUA.
GM a fost afectat grav de costurile ridicate de productie, comparativ cu cele ale concurentei. Grupul a produs masini cu un consum ridicat de carburant, in contextul in care benzina si motorina s-au scumpit. GM a inregistrat pierderi de circa 88 miliarde dolari, din 2004. Grupul vrea sa inchida 11 fabrici, insa administratia Obama nu a precizat cati angajati vor fi disponibilizati.
Divizia europeana a GM, care produce marcile Vauxhall si Opel, nu va intra sub incidenta legii falimentului, dupa semnarea unui acord cu producatorul canadian de piese auto Magna, ce s-a angajat sa cumpere GM Europe.
Citeste articolul integral pe Wall-Street
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
Dans imersiv, ambarcațiuni și o vizită la piață: Unde puteți ieși în oraș la...
Sursa: wall-street.ro