Germanii apeleaza la un nou motor turbodiesel, de 1,6 litri, care acopera plaja de puteri ce constituie baza ofertei. Propulsorul cu injectie common-rail este oferit in doua versiuni de putere - 90 CP si 105 CP diferenta fiind facuta la nivel de electronica.
Versiunea de 90 CP livreaza un cuplu maxim de 230 Nm si permite acceleratia de la 0 la 100 km/h in 12,9 secunde, viteza maxima fiind de 180 km/h. Consumul mediu declarat este de 4,5 l/100 km, ceea ce corespunde unor emisii de CO2 de 118 grame/km. In Germania, aceasta versiune are un pret de pornire de 22.550 euro.
Cealalta versiune de putere a aceluiasi propulsor vine cu 105 CP (aceeasi putere cu a motorului 1,9 TDI de pana acum), dar afiseaza un consum mediu mai redus, de 4.1 l/100 km. Aceasta pentru ca propulsorul integreaza un sistem stop/start, plus un sistem de recuperare a energiei dezvoltata la franare. Performantele dinamice sunt medii pentru o compacta al carei principal avantaj - din punct de vedere al motorizarii - este economia. Acceleratia 0 -100 km/h este posibila in 11,4 secunde, iar viteza maxima ajunge la 194 km/h. Aceasta versiune este cu 1.000 de euro mai scumpa decat cea de 90 CP.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro