Constructorii au fixat termene limita stricte pentru identificarea saloanelor de prezentare pe care le vor mentine dupa ce vor iesi din faliment, cu ajutorul a miliarde de dolari din banii contribuablilor.
"Nu avem alta alternativa. Trebuie sa facem sacrificii pentru a construi o companie mai puternica, mai viabila. Aceasta este ultima noastra sansa sa reusim", a declarat directorul executiv al GM, Fritz Henderson, in cadrul unei audieri in fata Comitetului Comertului din Senat. Totodata, presedintele Chrysler, Jim Press, a declarat ca decizia de a elimina franciza saloanelor de prezentare este "dureroasa", dar in acelasi timp "absolut necesara" pentru facilitatea unei aliante infloritoare cu producatorul italian Fiat SpA.
GM planuieste sa reduca cu aproximativ 1.600 numarul dealerilor in urmatoarele 18 luni, dar vrea ca reprezentantii saloanelor sa fie de acord cu aceste masuri pana pe 12 iunie. Chrysler vrea sa reduca reteaua de dealeri cu 789 de saloane pana pe 9 iunie.
Citeste articolul integral pe Wall-Street
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Studiu: 1 din 2 români își face griji pentru acoperirea cheltuielilor de bază
Sursa: wall-street.ro