Chiar daca este mai mare, din punct de vedere al capacitatii cilindrice, decat motorul de 2,7 litri, noul HDi este mai economic, afisand un consum mediu de 7,4 l/100 km, adica cu un litru/100 km mai putin decat motorul de 2,7 litri. Cuplul maxim este de 450 Nm, cu 10 Nm mai mare decat cel al motorului pe care il inlocuieste, dar aceasta valoare este disponibila si mai repede, de la 1.600 rpm.
Ca si actualul diesel de 2,7 litri, noul HDi de 3 litri va fi cuplat, atat in cazul lui C5, cat si in cazul modelului mai mare, C6, la o cutie de viteze automata, cu 6 trepte.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Indra Mihăilă, PepsiCo: Circa 95% din necesarul materiei prime provine din...
Sursa: retail.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Comisia Europeană trage România pentru că farmaciile independente își primesc...
Sursa: wall-street.ro