Modificarile nu sunt foarte mari, dar sunt suficiente pentru a da masinii un aspect mai actual. La nivelul designului, spoilerul fata a primit o grila de aerisire mai mare, desenata in mare parte pe spoilerul initial, care confera iluzia unei cresteri in dimesiuni.
La interior, modificarile se refera strict la materiale mai bune, fara redesenari ale componentelor plansei de bord. Inginerii au avut ceva treaba cu propulsoarele, iar la acest nivel imbunatirile constau in economie si reducerea noxelor. Astfel, propulsorul pe benzina, de un litru (68 CP) consuma in medie 4,5 l/100 km, iar emisiile de cO2 au scazut la valoarea de 106 grame/km. Si propulsorul diesel de 1,4 litri (55 CP) a juns la emisii de CO2 de 108 grame/km, consumul mediu fiind de 4,1 l/100 km.
Citeste mai multe pe Wall-Street
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro