Utilizarea de alte piese decat cele de origine si nerespectarea tehnologiei de reparatii conduce
si la scaderea dramatica a pretului de revanzare.
In ultimii 15 ani, retelele de distributie si servicii postvanzare ale tuturor producatorilor interni si externi de autovehicule au facut eforturi investitionale uriase pentru indeplinirea standardelor calitative de marca.
Perioada de garantie, gradul de acoperire in teritoriu si facilitatile pe care aceste retele le pun la dispozitia clientilor sunt criterii care au cantarit enorm in procesul decizional al cumparatorilor (persoana fizica sau juridica) la achizitia unui automobil.
Citeste articolul integral pe Wall-Street
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro