Subaru a prezentat un nou set de poze cu cea mai noua creatie a lor, Legacy si asteapta debutul pe piata europeana.

Subaru LegacyLegacy a fost intotdeauna admirat pentru eleganta, dar prea putini s-au hotarat sa si cumpere un exemplar. Prea discret, Legacy a apelat pana acum doar la fanii Subaru si la cei ce scotoceau ofertele in cautarea a ceva mai special. Se pare ca nu va mai fi cazul cu noul model. Mai indrazneata din punct de vedere al designului, cu personalitate si un stil mai agresiv, noua generatie vrea sa se impuna sustinut printre modelele medii din categoria premium. Chiar daca nu are un nume suficient dezvoltata pentru asta, niponii sunt perseverenti si au pregatit un back up tehnic foarte convingator. Motoare boxer puternice, de la 170 CP in sus, tractiune integrala si suspensii pentru pasionatii de sport auto.

Subaru LegacyCel mai mic motor este cel boxer, cu 4 cilindri, care furnizeaza o putere maxima de 170 CP dintr-o cilindree de 2,5 litri. Acesta echipeaza versiunile Legacy 2.5i si este cuplat, in echiparea standard, la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte. Optional se poate comanda cutia cu transmisie variabila Lineartronic, .

Subaru LegacyO alta versiune, dedicata in special celor cu pretentii mari de la capitolul dinamica este Legacy 2.5GT, care mizeaza pe ajutorului unui turbocompresor pentru a oferi un maxim de 265 CP. Turbina este montata sub motorul boxer, astfel incat raspunsul motorului este mai rapid, iar centrul de greutate este mai jos. In combinatie cu acest motor este disponibila doar cutia manuala cu 6 trepte.

Subaru LegacyVarful de gama (dar nu cel mai puternic) este Legacy 3.6R, echipat cu un propulsor boxer cu 6 cilindri, de 3,6 litri, care produce 256 CP. Acest model este unul orientat mai mult catre confort, fiind cuplat la o cutie de viteze automata, cu 5 trepte si cu padele pe volan, pentru schimbarea treptelor.

Subaru LegacyTractiunea integrala este in echiparea standard, indiferent de versiunea de echipare si motor, nelipsind sistemele elctronice VDC (ESP-ul celor de la Subaru) si TCS (controlul electronic de tractiune). Preturile vor fi comparabile, spun niponii, cu cele ale competitorilor (premium) cu tractiune pe o singura punte, acestea fiind, pe unele piete, mai mici decat ale modelului inlocuit.

Voi ce credeti? Va ramane noul Legacy (doar) preferatul fanilor Subaru sau are sanse sa se impuna si in fata modelelor (germane) care fac legea in clasa medie?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.