Presedintele Traian Basescu a declarat ca este absolut necesar ca programul Rabla sa inceapa din 4 ianuarie 2010, iar propunerile uzinei de utilizare a mai multor tichete obtinute din casarea de masini vechi la cumpararea unei masini noi i se par fezabile.

Dacia LoganPresedintele Traian Basescu a fost in vizita pe platforma uzinei Dacia si, in decursul celor aproximativ doua ore, a mers prin sectiile de motoare si montaj si a stat de vorba cu muncitorii, laudandu-i pentru daruirea lor, scrie NewsIn.

„Desi sunt a sasea oara la uzinele Dacia, este prima data cand intru in sectii. Este impresionant. Va marturisesc ca nu este prima uzina de automobile in care intru. Surpriza mare pentru mine a fost modul cum este organizata productia. Am vazut, spre exemplu, uzinele Toyota, unde totul este robotizat. Aici vad o munca semi-automatizata, grea si, avand in vedere calitatea la care a ajuns automobilul Dacia, cred ca este expresia daruirii fiecaruia dintre muncitorii de aici. Nu e usor sa stai opt ore sa lucrezi pe banda”, a declarat seful statului.

Intrebat de ce a ales sa viziteze uzina Dacia, Traian Basescu a explicat ca multe state europene isi pun problema retragerii din programele de sprijin pentru industria auto si ca a tinut neaparat sa discute cu oficialii Dacia pe aceasta tema.

"Multe state europene isi pun problema retragerii din programele de sprijin pentru industria auto. Stiu ca se va intampla acest lucru in Germania, se va intampla partial si in Franta si atunci ingrijorarea mea trebuia sa se manifeste intr-o discutie cu conducerea uzinei, pentru ca trebuie gasite solutii pentru a diminua impactul retragerii Guvernului Germaniei din actiunea de sprijinire a industriei de automobile. Sigur, Dacia si-a facut un nume ea singura acum pe piata germana. Cred ca se va vinde foarte bine si cu un sprijin mai mic din partea Guvernului german, dar nu putem sa lasam lucrurile aici", a declarat presedintele Traian Basescu.

Seful statului a mai spus ca este absolut necesar ca programul Rabla sa demareze de pe data de 4 ianuarie 2010.

Citeste articolul integral pe Wall-Street


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.