O cerere importanta pentru masinile premium si dublarea vanzarilor in China au ajutat producatorul de masini premium BMW sa reintre pe profit in primele 3 luni ale anului, potrivit independent.co.uk

Grupul BMW, ce detine si marcile Mini si Rolls-Royce, a raportat un profit net de 324 milioane euro pentru primul trimestru, de la o pierdere de 152 milioane euro in aceeasi perioada din 2009.
BMW a livrat peste 315.000 de masini noi in primele 3 luni, in crestere cu 14%. Veniturile au urcat cu 8%, la 12,4 miliarde de euro.

Marca auto premium, prezenta pe plan local prin BMW Group Romania, a reusit sa creasca pe piata romaneasca cu 18% dupa primele 3 luni, pe o piata in scadere cu 50%.

“Grupul BMW a avut un inceput bun in 2010. Incasarile au crescut semnificativ in primul trimestru”, a spus seful BMW, Norbert Reithofer.

BMW vrea sa taie cheltuielile de 4 miliarde de euro cu furnizorii peste 2 ani, prin punerea in comun a diverse proiecte cu Daimler. Grupul vrea si un EBIT pentru segmentul de automobile de 8-10%.

Vanzarile au crescut cu 4,4% pe Continent, comparativ cu 7,5% in SUA si 55,7% in Asia. In China, BMW a raportat vanzari de 36.607 masini, in crestere cu 100,5% in primul trimestru.

Per total vanzarile au fost sustinute si de cresterea inregistrata de BMW Seria 7 cu 54%.

Citeste articolul integral pe Wall-Street


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.