Exista un interes crescut al consumatorilor pentru masinile electrice, dar industria auto trebuie sa se mobilizeze si sa inoveze rapid.

Exista un interes crescut al consumatorilor pentru masinile electrice, dar industria auto trebuie sa se mobilizeze si sa inoveze rapid.

Clientii auto din Germania si Franta manifesta un interes crescut pentru masinile electrice. Astfel, 37% dintre consumatori (respectiv 35% in Franta) se gandesc sa achizitioneze o masina electrica, potrivit unui studiu realizat de Roland Berger Strategy Consultants si TNS Infratest.

Jumatate dintre acestia ar fi dispusi sa plateasca pana la 4.000 euro in plus in acest sens. Cu toate acestea, 65% dintre clienti sunt de parere ca inca nu detin suficiente informatii pe acest subiect.

In ciuda raspunsului favorabil, industria auto trebuie sa ia masuri si sa inoveze, pentru ca disponibilitatea consumatorilor de a plati in plus nu este inca suficienta pentru a acoperi costurile aditionale.

“Vestea buna este ca peste o treime dintre cei intervievati in Germania si Franta se vad in posesia unei masini electrice intr-un orizont de timp mai apropiat sau mai indepartat", spune Ralf Landmann, partener Roland Berger.

"Totusi, exista inca o lipsa de inovatie in ceea ce priveste modelele de afaceri care sa impulsioneze alimentarea alternativa", adauga partenerul.

Pentru a reusi, departamentele de marketing, vanzari si bancile producatorilor trebuie sa vina in intampinarea clientilor cu noi preturi si noi metode definantare pentru autovehicule, baterii si mobilitate in general.
Astfel, ar trebui introduse modele inteligente si flexibile prin care clientii sa isi poata alege pachete de mobilitate si servicii concepute special pentru masinile electrice.

Citeste articolul integral pe Wall-Street


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.