Volvo vrea sa banadoneze eticheta de constructor premium si sa nu mai urmareasca insistent rivalii germani. Constructorul suedez coboara putin stacheta.

Nu stiu cum vedeti voi pozitionarea Volvo actuala, dar sa va spun cum o vad eu. Volvo este o marca care are pretentii de premium si in ultimii ani a actionat ca atare. Si da, chiar sunt spre premium. Nu sunt exact acolo, langa BMW/Mercedes/Audi, dar nu sunt nici la nivelul producatorilor normali, gen Opel si Volkswagen.

In spatiul dintre producatorii populari, sa le zicem asa, desi nu suna chiar adecvat si cei premium (BMW, Mercedes, Audi), Volvo isi are locul inspre cei premium, dar usor mai jos decat ei. Pe acelasi nivel cu Saab, Honda, poate (dar mai putin) si cu Mazda.

Eu nu vad nimic in neregula cu pozitionarea lor actuala, dar oficialii marcii vor sa o schimbe. Au declarat, pentru Autocar, ca Volvo nu mai vrea sa urmareasca insistent constructorii premium, ci ca produsele... citeste continuarea pe Motorstory.ro!


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.