Modelul care a reusit sa termine pe primul loc cursa de 24 de ore de la Tokashi este o Supra HV-R si nu este prima masina cu propulsie hibrida inscrisa de niponi in competitii. Anul trecut cei de la Toyota au terminat aceeasi cursa pe locul 17, cu un Lexus GS450h.
Modelul Supra GT a primit trei motoare electrice, pe langa propulsorul conventional de 4.480 cmc care dezvolta 480 CP/6.800 rpm. Doua din cele trei motoare electrice au fost integrate in rotile fata, puterea lor combinata fiind de 10 Kw. Un motor de 150 Kw a fost plasat pe puntea spate. Cele trei propulsoare electrice folosesc energia produsa la decelerarile rapide si la franarea puternica de la viteze mari.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro