Editia 2007 a SIAB s-a incheiat ieri, dupa 10 zile de spectacol cu masini si fete frumoase.

Dupa ce in ultima saptamana si jumatate SIAB-ul a tinut capul de afis in domeniul auto, a venit timpul pentru bilantul de final.
Raportat la nivelul industriei noastre auto, salonul ne-a incantat cu mai multe premiere nationale (una singura mondiala: Dacia Logan Pick-Up) dintre care cele mai multe se vor dovedi probabil si succese de vanzari, pentru importatorii modelelor respective. Dealtfel se pare ca multe dintre modelele nu foarte scumpe prezentate au inregistrat cereri deloc de neglijat din parte unor clienti din categoria celor cu venituri medii.

Am avut parte insa si de masini exclusiviste, gen Lamborghini, Maserati, Bentley, Porsche si Brabus ale caror modele s-au vandut in timpul salonului, ingrosand semnificativ conturile importatorilor respectivi.

Din pacate au existat si probleme cu unele repere ale masinilor prezentate, care au fost subtilizate sau deteriorate de unii dintre vizitatori. Asa ca importatorii vor avea de inlocuit embleme, scrumiere, brichete si tapiterii inainte de a-si expune din nou masinile in showroom-uri.

Pentru cei mai multi vizitatori, drumul pana la salon a fost unul destul de stresant din cauza orelor pierdute in trafic si a problemei locurilor de parcare, iar sansele ca acest lucru sa se repete si peste 2 ani sunt destul de mari. Asta pentru ca nu exista o alternativa la actuala locatie pentru organizarea unui eveniment care creste de la editie la editie si solicita mai mult spatiu si mai multe resurse.

Voua ce parere v-a lasat editia din acest an a SIAB? Ce v-a placut, ce nu v-a placut si ce ati vrea sa se schimbe la viitoarea editie?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.