Citroen a ales Salonul de la Bruxelles pentru a expune, in premiera mondiala noul model C5.

Debut discret pentru Citroen C5, noua arma grea a francezilorSolutia n-a fost chiar bine aleasa, avand in vedere ca Salonul de la Bruxelles este complet eclipsat de cel de la Detroit. Si Citroen chiar are cu ce se mandri de data aceasta. Noul C5 nu mai are nimic de-a face cu vechiul model si reprezinta o reusita de design a celor de la Citroen.

Debut discret pentru Citroen C5, noua arma grea a francezilorDe fapt pare ca francezii au sarit doua generatii, nu doar una, cu noul model. Mult mai tineresc, C5 va scadea probabil media de varsta a clientilor acestui model. Designul partii frontale urmeaza linia actuala Citroen, iar blocurile optice sunt tot in genul "bumerang", dar in cu totul alta interpretare. Caroserie este desenata din mult mai multe linii care ii dau un aspect mai sofisticat si atenueaza din impresia de masivitate. Masina masoara 4,78 metri lungime, 1,86 metri latime si 1,45 metri inaltime. Dimensiunile se traduc printr-un spatiu interior foarte generos, spun francezii.

Debut discret pentru Citroen C5, noua arma grea a francezilorDaca C5 a avut de-a lungul timpului un avantaj clar, acela este confortul. Noua generatie suplimenteaza nivelul de confort, dar aduce si optiuni pentru cei ce vor o masina cat mai stabila. Suspensia hidraulica Hydractive 3 Plus, preluata de la fratele mai mare C6 este responsabila pentru un confort foarte bun, dupa afirmatiile francezilor, iar soferul are si posibilitatea sa opteze pentru modul "sport" de lucru al acestei suspensii. Oricum, cine pune accentul pe o tinuta de drum mai rigida va opta pentru suspensia clasica.

Noul C5 dispune inca de la lansare de 3 motoare pe benzina (1,8 l (127 CP), 2 litri (143 CP) si un V6 de 3 litri (215 CP)) si de patru versiuni de motoare diesel cu puteri cuprinse intre 110 si 208 CP. Bineinteles ca se poate opta intre cutii de viteze manuale si automate, in functie de motorizare si nivelul de echipare.

Masina va debuta pe piata in scurt timp, probabil dupa Salonul Auto de la Geneva din martie.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.