Modelul C1, cel mai mic Citroen actual, a primit un facelift discret.

Facelift pentru cel mai ieftin CitroenMasinile de clasa mini, destinate exclusiv oraselor, au avut cota lor de piata si pana acum, dar in aceasta perioada de criza economica (aproape) globala ele devin si mai importante. Multi producatori reduc volumul productiei masinilor din clasele superioare, iar pierderea incearca sa o compenseze macar partial prin promovarea modelelor de clasa mica si mini.

Facelift pentru cel mai ieftin CitroenCei de la Citroen au in oferta mai multe modele mini si mici: C1, C2 si C3. Ultimele doua modele vor fi probabil inlocuite in scurt timp, dar C1 - masina construita pe acceasi platforma cu Peugeot 107 si Toyota Aygo, mai are cativa ani de cariera in fata. Froncezii tocmai au operat un facelift modelului C1, facelift menit sa impulsioneze putin vanzarile si sa atraga atentia asupra masinii.

Modificarile nu sunt foarte mari, dar sunt suficiente pentru a da masinii un aspect mai actual. La nivelul designului, spoilerul fata a primit o grila de aerisire mai mare, desenata in mare parte pe spoilerul initial, care confera iluzia unei cresteri in dimesiuni.

Facelift pentru cel mai ieftin CitroenLa interior, modificarile se refera strict la materiale mai bune, fara redesenari ale componentelor plansei de bord. Inginerii au avut ceva treaba cu propulsoarele, iar la acest nivel imbunatirile constau in economie si reducerea noxelor. Astfel, propulsorul pe benzina, de un litru (68 CP) consuma in medie 4,5 l/100 km, iar emisiile de cO2 au scazut la valoarea de 106 grame/km. Si propulsorul diesel de 1,4 litri (55 CP) a juns la emisii de CO2 de 108 grame/km, consumul mediu fiind de 4,1 l/100 km.

Facelift pentru cel mai ieftin Citroen


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.