Noul motor al suedezilor are tot 2,4 litri, ca si D5-ul actual, dar inginerii afirma ca propulsorul este in intregime nou si gandit pentru modelele aflate in partea superioara a gamei.
Propulsorul este conceput in doua variante de putere, una axata pe consum redus si cealalta pe performanta. Versiunea cea mai economica, 2.4D, dispune de un singur turbocompresor si livreaza 175 CP si 420 Nm. Aceasta isi va gasi locul sub capota modelelor S80, V70 si a versiunilor cu tractiune fata ale modelelor XC60 si XC70. Consumul mediu estimat este de 5,8 l/100 km pe S80 si 6 l/100 km pe XC70.
Versiunea de top, D5, ofera 205 CP, obtinuti prin aportul a doua turbocompresoare, cuplul maxim avand aceeasi valoare - 420 Nm. Inginerii spun ca cele doua turbine permit un raspuns instantaneu al motorului la apasarea acceleratiei si o plaja de turatie ceva mai mare decat la alte propulsoare turbodiesel. in aceasta configuratie, propulsorul afiseaza un consum mediu de 6,2 l/100 km pe Volvo S80 si 7 litri/100 km pe modelul XC70.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro