Problema este ca aceste greseli se transforma repede in costuri mari cu reparatia, costuri care ar putea fi evitate foarte usor.
Una din greselile astea tine de manevrarea gresita a ambreiajului. Am auzit mai demult de un caz in care proprietarul s-a prezentat la service (avea un Ford Focus) cu ambreiajul uzat la mai putin de 10.000 km. Pentru ca omul nu ridica niciodata complet piciorul de pe ambreiaj. Si l-a frecat pana l-a distrus.
Ideea este ca NU se merge niciodata cu ambreiajul apasat. Nici macar putin. Pedala se elibereaza... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro