Ford a anuntat ca va introduce o noua tehnologie, EcoBoost, care va permite pastrarea nivelului de putere la cote foarte bune, dar in acelasi timp va micsora capacitatea cilindrica a motoarelor si chiar numarul de cilindri. Reteta este una…europeana, daca se poate spune asa. Practic, solutia este trecerea la injectia directa de benzina si folosirea turbocompresoarelor.
Ford spune ca primul motor din seria EcoBoost va fi montat pe Lincoln MKS. Este vorba de renuntarea la configuratia V8 in favoarea uneia V6 cu doua turbocompresoare, care va produce 340 CP dintr-o cilindree de 3,5 litri.
Constructorul american spune ca tehnologia EcoBoost permite micsorarea consumului de benzina cu 20 pana la 30 de procente. Mai mult chiar, EcoBoost, implementata pe motoare cu 4 si 6 cilindri va ajunge si sub capota unor modele mari, SUV-uri sau berline, Ford estimand ca pana in anul 2013 pe strazi vor rula aproximativ jumatate de milion de masini Ford cu aceasta tehnologie. Cifra nu este prea mare avand in vedere nivelul vanzarilor Ford in America si Canada, dar constructorul american tatoneaza piata si reactia clientilor fata de aceasta solutie, mai rentabila, dar care atenteaza putin la traditie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Psihologii dezvăluie cele 15 calități pe care femeile le caută în bărbații cu...
Sursa: kudika.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro