Cel mai nou model Ferrari, California, a primit un tratament tehnic de la EDO Competition.
Ferrari California by EDO CompetitionFerrari a prezentat modelul California, primul CC al marcii, anul trecut, dar abia anul acesta tunerii se vor ocupa serios de cel mai nou Ferrari. Cei de la EDO Competition au prezentat zilele trecute un kit estetic si tehnic, partea buna fiind ca este genul de tuning de bun gust, fara exagerari inutile si cu personalizare in functie de dorintele clientilor.
Ferrari California by EDO CompetitionCalifornia are - in versiunea de serie - un V8 de 4,3 litri, care produce 460 CP/7.500 rpm si permite masinii sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 4 secunde, viteza maxima fiind de 310 km/h. Inginerii de la EDO Competition au recalibrat modulul de control electronic al motorului si au reusit sa obtina 500 CP, si cu ajutorul unor noi evacuari. Diferentele de performante nu sunt notabile, cei 500 CP permitand o accelerare 0 - 100 km/h in 3,9 secunde si o viteza maxima cu 5 km/h mai mare decat cea a modelului de serie.
Ferrari California by EDO CompetitionEDO ofera pe langa garda la sol redusa si o suspensie sport, a carei tarie poate fi ajustata in functie de preferinte. Tunerul ofera mai multe modele de jante, de 20 si 21 de inch, clientul urmand sa decida ce model se potriveste cel mai bine si in functie de culoarea masinii.
Ferrari California by EDO Competition
Interiorul nu are un kit anume, tunerul preferand sa lase acest aspect pe seama preferintelor clientilor. Se poate face orice la interior, de la materiale si culori schimbate, pana la inlocuirea unor repere, in functie de ce vrea proprietarul si de banii pe care-i are la dispozitie.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.