BMW-urile erau insa supraalimentate fie cu turbo fie cu compresor mecanic si atunci, tunerii fiind responsabili cu asta. Acum exista deja motoare turbo (pe benzina) oficiale, dar asta nu inseamna ca tunerii nu mai apeleaza la aceasta solutie.
G-Power a ales sa mareasca performantele motorului fostului BMW M3, un 6 cilindri in linie, de 3,2 litri si 343 CP. Tunerul a montat un compresor performant, iar rezultatul este ca vechiul M3 devine mai performant decat actualul. Sigur, comparatia este evident fortata, dar va imaginati ce satisfactie poti avea depasind in acceleratie modelul care a inlocuit masina pe care o conduci.
Puterea maxima a motorului a crescut de la 343 CP la 450 CP (cu 30 CP mai mult decat livreaza V8-ul de 4 litri de pe actualul M3), iar cuplul maxim a ajuns la 450 Nm (de la 365 Nm cat are in versiune de serie). Ca urmare, acceleratia de la 0 la 200 km/h este posibila in 14,7 secunde, fata de 18,1 secunde pentru versiunea de serie, aspirata, a motorului, diferenta fata de actualul M3 fiind de o secunda in minus, pentru aceeasi performanta. Viteza maxima trece cu putin de 300 km/h.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro