Majoritatea tunerilor aleg sa faca treaba completa, asa ca propun kituri de tuning care cuprind atat designul masinii cat si partea tehnica, adica motorul, suspensiile si franele. Exista insa si tuneri care nu se complica. Aleg sa dezvolte numai kituri pentru motor sau numai kituri de design, pentru exterior.
Britanicii de la APS nu s-au complicat cu design-ul noului VW Golf GTI. Au ales sa se ocupe doar de motorul turbo, de 2 litri, care dezvolta, in versiunea de serie 210 CP si 280 Nm. E adevarat ca motorul este unul preferat de tuneri pentru ca ofera posibilitati mari de upgrade.
Tunerul APS a pus la punct un kit care duce puterea maxima la 250 CP, cuplul maxim avand un salt impresionant, pana la 395 Nm.
Performantele au fost imbunatatite simtitor, dar fara rezultate spectaculoase. Acceleratia 0 - 100 km/h este posibila acum in 6,2 secunde, adica cu 0,7 secunde mai repede decat versiunea de serie, in timp de viteza maxima crescut de la 240 km/h la 250 km/h.
Partea buna este ca modificarile costa putin sub 700 de euro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro