Inginerii Ford au facut tot posibilul sa scaoata cat mai multi cai putere din motorului noului Focus RS. Wolf Racing arata insa ca se poate si mai mult.

Ford Focus RS by Wolf RacingUnul dintre cele mai capabile hothatch-uri existente la ora actuala este modelul Focus RS. O masina pe care Ford a vrut-o cat mai aproape de versiunea de raliuri si chiar se poate spune ca a reusit, Focus RS fiind un model extrem de performant chiar si in conditiile in care dispune de tractiune doar pe puntea fata. E drept ca inginerii au modificat suspensia puntii anterioare, preferand performanta pura in detrimentul controlului perfect dat de 4 roti motrice.

Puterea de 300 CP a motorului turbo de 2,5 litri este mai mult decat suficienta, dar nu si pentru tuneri. A caror datorie este sa obtinuta cat mai multa putere. Iar cei de la Wolf Racing au raspuns provocarii, prezentand un Focus RS de 360 CP si 559 Nm, fata de cei 300 CP si 440 Nm ai modelului de serie.

Cresterea de putere a fost obtinuta doar prin modificarea sistemului de control electronic si a presiunii din turbina, aceste modificari costand 1.300 euro. Wolf Racing ofera si un nou diferential cu alunecare limitata, al carui pret a fost stabilit la 2.500 euro, clientii putand opta si pentru o noua suspensie (1.300 euro), dar si pentru un kit de reducere a garzii la sol (219 euro). Bineinteles ca acest kit este completat si de un nou set de jante de 20 inch.

Ford Focus RS by Wolf Racing

Sursa: Carscoop


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.