Brabus a aratat la Geneva modelul E V12, bazat pe Mercedes E-Klasse coupe si berlina.

Brabus E V12Brabus numeste ultima sa creatie pe baza modelului E-Klasse ca fiind "cel mai rapid Gran Turismo" si e greu sa-i contrazici. Bolidul are un motor modificat din cel al propulsorului V12 biturbo al celor de la Mercedes, dar Brabus a marit cilindreea de la 5,5 litri la 6,3 litri. Sistemul de admisie este unul complet nou, la fel si managementul electronic al motorului.

Brabus E V12Puterea maxima a juns la 800 CP/5.500 rpm, iar cuplul maxim este de 1.100 Nm/2.100 rpm, dar germanii spun ca este limitat electronic la aceasta valoare. Fara limitare ajunge la o valoare formidabila - 1.420 Nm. Transmisia este asigurata de o cutie de viteze automata, cu 5 trepte, modificata, iar tractiune aeste imbunatatita prin adoptarea unui diferential cu alunecare limitata, special setat pentru acest nivel de putere.

Brabus E V12In aceste conditii sunt asteptate performante de vis. Brabus E V12 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,7 secunde, atinge 200 km/h in 9,9 secunde, iar 300 km/h sunt atinsi dupa 23,9 secunde. Viteza maxima este limitata la 350 km/h, dar fara limitare se trece de 370 km/h.

Brabus E V12Pentru a pastra o buna stabilitate a masinii la vitezele impresionante la care poate ajunge, inginerii de la Brabus au dezvoltat kitul de caroserie dupa complexe teste un tunelul aerodinamic. Din aceasta cauza vedem pe spoilerul fata mai multe elemente mici, din fibra de carbon, foarte importante pentru curgerea fluxului de aer. Prizele de aer sunt prezente pe fiecare pasaj al rotilor, iar difuzorul de aer este completat de un eleron plasat pe capota portbagajului.

Brabus E V12 este disponibil in versiune coupe si berlina, iar deocamdata nu au fost anuntate preturile exacte.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.