Se pare ca da, pentru ca in ultimul timp tot mai multi producatori si tuneri incearca sa il detroneze si s-au apropiat foarte mult.

Ultima incercare le apartine germanilor de la MTM, si cu toate ca ei nu recunosc direct ca acesta este scopul, tinta este clara: 407 km/h. Nu va ganditi ca s-a folosit o masina noua, ci una pe care o stim din 2005: Audi TT Bimoto, masina cu doua propulsoare si tractiune integrala.

Incercarea s-a desfasurat pe circuitul de la Papenburg, unde Bimoto a reusit sa atinga 393 km/h in conditiile in care oficialii MTM au precizat ca testul a fost efectuat in conditiile in care a plouat partial, viteza vantului era semnificativa si temperatura nu depasea 20 de grade Celsius. Asta e practic un fel de a spune ca masina nu a aratat tot ce poate.

La volanului lui TT Bimoto s-a aflat Florian Gruber, pilot in Porsche Carrera Cup. Cei 393 km/h au fost inregistrati (oficial) la a doua incercare.

MTM a organizat aceasta runda de incercari pentru a pregati testul de pe circuitul Nardo, unde lui Bimoto i se va cere sa treaca de bariera de 400 km/h. Si daca tot trece, poate ajunge chiar la 407 km/h.

Audi TT Bimoto este propulsat de doua motoare de 1,8 litri, supraalimentate, care furnizeaza fiecare 370 CP. Cuplul maxim al fiecarui motor este de 475 Nm, iar transmisia este asigurata ambelor punti de doua cutii de viteze cu 6 trepte. Acceleratia 0-100 km/h se face in aprox. 3,5 secunde, iar pentru 0-200 km/h este nevoie de 9,9 secunde. Cei de la MTM au precizat inca de la inceput ca, in functie de ajustari, puterea combinata ar putea ajunge la 1.000 CP.

Pretul lui MTM Bimoto este evaluat la 600.000 euro.

Se clatina recordul de viteza al lui Bugatti Veyron?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.